Гарантія і повернення

Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, уважно ознайомтеся з офіційними правилами повернення в нашому магазині.

Як можна обміняти або повернути товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України «Про захист прав споживачів».

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці;
  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар складено в упаковку так само, як і під час отримання.

Як надіслати заяву на повернення?

  • Ви можете написати нам листа на пошту info@medela.co.ua з темою «Повернення товару», фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;

Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України «Про захист прав споживачів», не підлягають поверненню:

  • товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна тощо;
  • дитячі підгузки
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • одяг для новонароджених;
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
  • продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре тощо);
  • парфюмерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • подушки, ковдри;
  • зубні щітки, бритви, гребінці, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  • спідня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
  • рукавички, рукавиці.

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню.

Брак і неналежна якість товару

Для того, щоб оформити повернення/обмін товару, будь ласка, заповніть заяву на повернення, або напишіть нам на пошту info@medela.co.ua з темою «Повернення».

Для обробки заявки на повернення/обмін нам знадобиться від 1 до 3 робочих днів.

У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність замовленню, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення та обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Варіанти способів повернення/обміну:

  • Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника

  • при виникненні гарантійного випадку, звертайтеся в авторизований виробником сервісний центр. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні;
  • якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість.

Для цього Вам необхідно надати:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Гарантійний талон.
  3. Чек, що підтверджує купівлю в нашому магазині.
  4. Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.

Порядок повернення грошей

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.

При оформленні заяви на повернення Вам необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:

  1. На картку ПриватБанку.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення